image/svg+xml
image/svg+xml

Emeklilik İşlemleri Hakkında Tamim Yapıldı

Üniversitemizde görev yapan personelin emeklilik işlemlerinde uygulamada birlikteliği sağlamak amacıyla aşağıdaki açıklamaların yapılmasına ihtiyaç duyulmuştur.

1-Emekli olmak için gerekli şartları taşıyan personelin emekli olmak istediğine dair dilekçesi, banka talep dilekçesi ve 2 (iki) adet vesikalık fotoğrafı ile birlikte görev yaptığı birime en az 1 (bir) ay önceden müracaat etmesi gerekmektedir.
2-Görev yaptığı birim kişinin emeklilik dilekçesini, banka talep dilekçesini ve fotoğraflarını üst yazı ile birlikte (asılları elden teslim etmek şartıyla) Rektörlüğümüze göndermelidir.
3-Emeklilik isteğinde bulunan personelin Hizmet Takip Programı (HİTAP) kayıtlarının ve özlük dosyasının incelenmesi neticesinde, ilgili mevzuat hükümlerine göre emekli olmaya hak kazanmış ise emeklilik belgesi hazırlandıktan sonra Personel Daire Başkanlığına davet edilerek Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığına gönderilecek form imzalattırılacaktır.
4-Emeklilik işlemlerine dair Rektörlük Onayı alındıktan sonra ilgilinin görev yaptığı birim ile kadrosunun bulunduğu birime ilişik kesme işlemleri yapılmak üzere bilgi verilecektir.

Konuya dair tüm birimlere gönderilen yazıya ulaşmak için TIKLAYINIZ.
  • 20 farklı üniversiteden katılımcılar “Ortak Akıl” hedefiyle BARÜ’de buluştu

  • Başkanlığımız Birim Stratejik Planı 2022 Yılı I. 6 Aylık İzleme ve Değerlendirme Raporu Yayımlandı

  • Ara Dönem Faaliyet Raporumuz Yayımlandı

  • Üç Mesai Arkadaşımız Asli Memurluğa Atandı

  • SAÜ ve SUBÜ Personel Daire Başkanlığından Başkanlığımıza Ziyaret

  • Öğretim Üyesi Kadrolarına Çevrim İçi Başvurulara Yönelik Kılavuz Hazırlandı

  • Personel Daire Başkanlığı Ailesi Piknikte Buluştu

  • 2022-2024 Birim Stratejik Planımız Yayımlandı

  • Dört Mesai Arkadaşımızın Yemin Merasimi Gerçekleştirildi

  • 2021 Yılı Birim Tanıtım Sunumu Yayımlandı