image/svg+xml
image/svg+xml

Görev Devri Formu Yürürlüğe Kondu

Üniversitemiz 2019-2021 Kamu İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planındaki KFS 11.3 numaralı standart kodunda geçen “Görevinden ayrılan personelin, iş veya işlemlerinin durumunu ve gerekli belgeleri de içeren bir rapor hazırlaması ve bu raporu görevlendirilen personele vermesi” hükmü çerçevesinde kurumsal kalite kültürünün artırılması ve birimlerde yürütülen iş ve işlemlerin aksamaması amacıyla “Görev Devri Formu” oluşturulmuştur.

Bu bağlamda üniversitemiz birimlerinde görev yapan tüm personelin muhtelif sebeplerle görevinden ayrılması halinde, aşağıda yer alan formun doldurulması ve gerektiğinde üst yöneticilere sunulması amacıyla biriminde muhafazası edilmesi gerekmektedir.

Yazıya ulaşmak için TIKLAYINIZ.

Görev Devri Formu için TIKLAYINIZ.
  • 20 farklı üniversiteden katılımcılar “Ortak Akıl” hedefiyle BARÜ’de buluştu

  • Başkanlığımız Birim Stratejik Planı 2022 Yılı I. 6 Aylık İzleme ve Değerlendirme Raporu Yayımlandı

  • Ara Dönem Faaliyet Raporumuz Yayımlandı

  • Üç Mesai Arkadaşımız Asli Memurluğa Atandı

  • SAÜ ve SUBÜ Personel Daire Başkanlığından Başkanlığımıza Ziyaret

  • Öğretim Üyesi Kadrolarına Çevrim İçi Başvurulara Yönelik Kılavuz Hazırlandı

  • Personel Daire Başkanlığı Ailesi Piknikte Buluştu

  • 2022-2024 Birim Stratejik Planımız Yayımlandı

  • Dört Mesai Arkadaşımızın Yemin Merasimi Gerçekleştirildi

  • 2021 Yılı Birim Tanıtım Sunumu Yayımlandı